I'm coming home for Christmas

Hipp hurraaaa, idag köpte jag de sista julklapparna :) Det var svårt, men jag fick bra hjälp av svärmor. Dessutom hann vi med en liten fika innan jag drog på jobb. Tänk att det bara är tre dagar kvar till jul! & imorgon åker vi för bövelen :)
Annars har jag haft en massa att tänka på idag, väska som ska packas, mat som ska lagas & disk som ska diskas. Helst vill man ju inte glömma något heller, allra minst klapparna. Känner att jag är extra nöjd med de flestas i år (många som varit snälla, hehe), så jag hoppas förstås att jag blir lika nöjd med mina :) Fast äh, det räcker egentligen med en julmiddag med familjen Wikström så klarar jag mig.

Imorgon åker vi alltså till Åland över jul & nyår, i mellandagarna ska jag förutom att frossa i Aladdin, Geisha & sånt mums även spela innebandy (!) & åka till Västerås & hälsa på Angelica med Micke, mamma & pappa. Ska bli roooligt!

Ska försöka blogga lite imorgon också, nästa gång är jag på åländskt revir.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback