E-Type & Farbror Fläsk

Hemma igen efter en riktigt rolig resa till Tylösand!

Farbror Fläsk var husband. Åh, hur kan man inte gilla dem? Kände igen låtar de spelade från somrarna som nybliven myndig på Rockoff :) I pausen gick jag fram till sångaren & berättade att jag har sett dem ett par ggr tidigare på Åland & att de faktiskt är jävla bra, huxflux så blev jag introducerad för gitarristen & E-Type (!) som var hemlig gästartist :D Hahah, & jag sa till E-Type att jag hoppas det ska gå bättre i Andra Chansen för honom.. (för ärligt, varken Amy eller Christer var ju bra) Så vände jag mig om & plötligt fick jag en puss i pannan av honom :) HAHAHA.
Senare stod jag & kollade in en tavla (vi bodde på Per Gessles hotell, tavlan var ett inglasat brev från Ingela "Pling" Forsman till Per Gessle daterat i juni 1978, där hon skrev att de inte hade några planer på en produktion av deras kassett samt returnerade den! Det fanns 4 andra liknande brev upphängda bredvid! Skitkul läsning! Iaf, då kom E-Type fram, la handen på axeln & frågade om jag mådde bra :) HAHA, vad komiskt. Pinsamt, Plingan ;)

Annars, Peter Settman var konferencier (han är fan kung, såå jäkla rolig!) & Peter Wahlbäck var domare i en kollagetävling. Vi i min grupp fick ett hedersomnämnande för vår tavla, men för att vara helt ärlig med er så borde vi ha vunnit ;)

Snacka om att jag var trött igår väl hemma, men det fanns ju de som var betyyydligt tröttare!
Anyheww, otroligt bra resa, boende, underhållning & resesällskap! Tacktacktack alla som var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback