New York & polkagrisar

Oh, lite snö på backen :) Man tackar, man tackar.

Vaknade kl. 10, ringde Micke & beställde polkagrisar från en butik i Stockholm som inte ens fanns.. Huuur länge var det egentligen sen jag sist var i den där stan? Läste ett kapitel ur 'Läppstiftsdjungeln', somnade om & drömde om såväl New York som hur jag går in på Indiska här på stan & tjejen som stod i kassan igår blir förbannad på mig för att jag lämnar tillbaka tröjan.. Haha!

Nu blir det frukost, sen ner & lämna tillbaka tröjan & sen tillbaka hem igen & städa.

Oh, förresten! Hittade lite klipp igår på Youtube från konserten igår. Inte världens bästa kvalité kanske, men hey. Man hör hur det låter iaf :) Nästa gång ska jag med! Lyckos Micke!




Bodom först då..




... & så Slipknot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback