Mmm.. something..

Morning!

Denna morgon kunde ha börjat betydligt bättre!
Klev upp kl. 8 för att vara på AMS kl. 9.30. Väl framme får jag reda på att jag är för tidig & min tid är först 10.30! GAH! I brist på saker att göra traskar jag iväg till tågstationen & sätter mig där.. Haha, efter en halvtimme med två exemplar av Arbetsförmedlingens tidning 'Platsjournalen' är jag så uttråkad att jag skulle kunna lägga mig på en bänk därinne & slockna på direkten. Nåja, nu vet jag iaf allt om att vara diplomat i Nigeria & vad de gör på Manpower..

Har redan gjort dagens goda gärning; jag visade två turister hur man hittar från tågstationen till Navet. Jag är så snäll ^^

Nu börjar magen kurra. Micke & jag ska nog strax traska iväg till ICA, funderar på att fixa lite pannkakor till lunch. Eller varför inte våfflor? Mmmm.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback