Hit eller miss?

Jag tror att jag är lite för insnöad på Subway, Max & Sibylla. Lite synd när man faktiskt har Restaurangchansen-kuponger hemma.. Samtidigt vill man ju äta nånting gott & då väljer man gärna det säkra före det osäkra.

Nån som har ätit på BK, Tandoori House, Saigon, Viktoria eller Chaow Praya River & kan rekommendera / avråda mig från nån särskild restaurang? Skulle vara jättetacksamt, då jag gärna vill testa nån ny :)
Vill gärna inte gå på samma nit som när vi provade Vinkeln.. USCH & FYYY!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tandoori har riktigt god mat, pröva speciellt deras vitlöksnaan-bröd. Mumma! :) Saigon funkar, men är lite 80-90-tals stuk, med en gammal hederlig fyra små rätter. Viktoria har mat man blir riktigt mätt av, klassisk köttbit med en supergod råstektpotatis om man vill ha det. Chaow Praya har riktigt god thailändsk mat, inte så "försvenskat", riktigt gott! BK är lite tacky, skulle inte gå dit, varken för att parta eller äta :) //Någon som ätit sig runt Sundsvall :)

Postat av: Anonym

testa fritt för guds skull, är mitt råd :P

i värsta fall blir det väl en taskig lunch men det går ju alltid att gottgöra med en myspysig middag hemma senare istället. i bästa fall hittar du en ny favorit. kör hårt för fan!

2009-04-07 @ 23:44:06
Postat av: a-m

Haha, nu är jag här igen och kommenterar! =) Men jag måste ju bara säga att Chaow Praya River är helt klart min favoritresturang i den här stan, så där behöver ni inte gå på någon nit iaf!

2009-04-08 @ 03:59:35
Postat av: Anonym

viktoria är gott, har iaf varit otroligt gott =)))

2009-04-08 @ 06:13:11

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback