Richard Cheese ftw!

Ännu en dag som passerat i typisk Daniela&Micke-anda; lååång sovmorgon, lite slösurfande, en tur till ICA & handla lite gott & så hem igen & laga maten & till sist datorerna igen :) Så mysigt så!

Igår såg vi klart 'Heroes' säsong 2 & jävlaranamma vad bra den var! Det var som var tänkt bli bara ett eller två avsnitt blev fyra.. Haha, det var jag som inte kunde sluta titta!

Jag har haft lite ångest idag för mamma & pappa som åker till Thailand imorgon & blir borta 2½ vecka. De ska bl.a. besöka Khao Lak, himla spännande! Ååh, de kommer garanterat att ha det underbart, idag var det tydligen 31 grader där.. Frågade pappa en extra gång för säkerhets skull ifall de inte ångrat sig (så vi kan åka istället) men nej.

Dagens musik: Richard Cheese!
Jag lovar, såhär har ni ALDRIG hört Slipknot förut. Helt otroligt, han har även tolkat Metallica, Guns n' Roses & tom. Michael Jackson. Hans låtar är omgjorda från rock/hårdrock till jazz.. Jaa, ni måste höra själva! Personligen skrek jag rakt ut av skratt när jag hörde Slipknot's låt första gången..
Jag är helt såld på Cheese's låtar, hoppas det kommer fler!


Här har ni en av mina favoriter; Richard Cheese - Chop Suey! (System of a down cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback