Tada!

Okej, nu är jag sisådär 16 timmar sen med mina utlovade kort på lägenheten. Men jag skyller på att när jag väl skulle knäppa kort igår så var det kolsvart ute (noll ljus) + batteriet var stendött, haha.

Nog om det. Hoppas allt är bra med er denna mörka onsdag. Idag är jag ledig, precis som jag igår. Tiden har ändå flutit på bra, alltid finns det nåt att göra :) Idag har jag roat mig med papperssortering & en runda ner till förrådet med lite prylar. Det känns så skönt när det är klart! Näst på tur väntar lite städning i vardagsrummet, klädplock & snart även middagsstök.

Mamma ringde nyss & berättade att vi ska iväg på kalas till morfar ikväll! Kul, det var ett bra tag sen jag sist hälsade på i Östernäs :)
Förresten, jag har raderat min gamla Spotify-lista med musik från funk till death metal. Så ni får mer än gärna tipsa om ny, bra musik! Som sagt, jag är allätare!


Här har ni en sneakpeak på vårt kök! Inte det lättaste att fota, men hej. Alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback