Sheepdog

Åh, vilken bra kväll :) Förutom musik med varierande kvalité så har jag träffat Inger, Jens & Simon. Mina kära gymnasievänner som jag inte har sett på länge! Dessutom träffade jag en gammal fritidsledare som inte har sett mig sen kanske fjärde klass (nästan 15 år sen alltså!) - döm av min förvåning när han kände igen mig DIREKT med namn & allt! Aaah, vad paff jag blev! Summa sumarum, både Micke & jag har haft det väldigt bra!

Nu har klockan slagit tolv & jag ska nog ta & hälla upp lite chips & gotta mig efter en lång dag. Ska passa på & söka efter nya GG & Heroes-avsnitt också. Jag hade en liten klump i magen imorse & var fundersam på hur det skulle gå med allt, men det känns skönt att det har löst sig nu.

Nee, nu blir det slappetid.
Ha en fortsatt fenomenal lördagkväll, det ska vi ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback