The King

Gäääsp! Nu börjar jag verkligen bli trött :)

Förstår inte varför, men idag har jag i princip bara lyssnat på The King - Elvis Presley (!). Det händer i princip ALDRIG. Antar att det blir nåt annat imorgon. Akon? Haha! Nee, fyyy!

Imorgon bitti åker jag med mamma & pappa till Täby C & tittar efter vinterskor. Jag är trött på att traska runt i skor som inte är särskilt täta. Men from. imorgon blir det nog ändring på det! Jag ska även posta ett paket till Alingsås, hoppas att det kommer fram helt!

Nee, nu ska jag lyssna på lite mer Elvis & sen sova.

 

Haha, den här videon har brorsan gjort.

Tydligen motsvarar "the ghetto" Scheffersgränd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback