Saarbrücken tur & retur

Tjooo!
Vi var iväg på en helt galen resa till Saarbrücken förra veckan. Jag säger såhär - vi besökte tre länder på tre timmar, Tyskland, Frankrike & Luxemburg. Rekord? ;)
Vi har sett så otroligt mycket under våra dagar där & jag har nästan uteslutande snackat tyska. Inte med Micke & pappa då förstås!
Nu sitter jag hemma med helt sjukt ont i halsen, blää. Men efter en halv ask Bafucin & Strepsil börjar jag tröttna något. Klockan 17.30 ska jag infinna mig på sjukhuset, inget allvarligt :)
Dags att ta itu med lite städning här hemma innan jag ska iväg. Haha, det har hänt en hel del här hemma också.. Men nu börjar det lugna ner sig något.
Syns senare!
Utsikten från Burg Monclair, omgiven av "Sagoskogen". Helt fantastisk fint, en av mina favoritplatser som vi besökte!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det har hänt en hel del saker hemma och nu ska du till sjukhuset. OKEJ nu måste du va gravid.

Postat av: ~*Jennie*~



Härligt, reser ni mycket?

2010-11-10 @ 21:23:56
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback