Tysklandsresa & Macbook?

Ledig tisdag betyder mycket hemmaslapp, Steel FM på tv (lite skumt bara att de filmar hela tiden inne i studion..) & jag ska försöka dra igång lite bakning här hemma. Fast jag avvaktar nog tills Micke har slutat så kan jag ta bilen till stan istället för att cykla en regnig dag som denna :)
Om exakt en vecka fyller Micke år, jag planerar som bäst vad jag ska bjuda gästerna på. Måste, måste prova att baka en marängtårta nån gång, hur gott vore inte det? I övrigt satsar jag på after eight-tårta (fjolårets succé!), bullar & lite annat smått & gott. Vem vet, kanske har lärt mig koka kaffe tills dess också? ;) Haha!
Såg att jag har glömt att skriva om vår tripp till Sundsvall. En mycket bra helg blev det, tyvärr gick tiden för fort som vanligt. Inget Casa-besök, inte heller något restaurangbesök med älsklingen. Men i Birsta hittade jag två par jeans & på Make Up Store i stan hade de rea på nästan hela sortimentet med 40%. Hallelujah moment ;) Sen fick jag träffa söta Ellinor också, alltid lika roligt!
Min bildlösa blogg ska det förhoppningsvis bli ändring på snart. Jag ska i dagarna betala två biljetter till Tyskland (yes, resan blir av!) & inom en snar framtid vill jag införskaffa en Macbook. Så håll ut :)
Nu ska jag tvätta vidare, sen städa köket. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback