Body talk pt. 2

Godmorgon! Har ni sovit gott? :)

Vaknade för någon timme av att grannarnas barn skrek, hehe. Har nu plöjt igenom Bloglovin & ska snart fixa lite frukost. Köpte hem örtsalt häromdagen, det är ju kalasgott på skivade tomater. Mmm! Så det blir nog en eller två rågbrödsmackor med skinka, tomater & mitt kära örtsalt på.
Idag är första dagen av min lediga vecka. Planen är att idag & imorgon försöka städa upp, tvätta & kanske baka något gott. På torsdag kväll när Micke har slutat drar vi upp till Sundsvall. Åh, det ska bli skönt! Länge sen jag träffade mina svärföräldrar nu & dessutom har vi två födelsedagar att fira :)
Lyssnar nu som bäst på Robyns nysläppta "Body talk pt. 2" som är precis lika grym som den första delen. "Hang with me" är sedan länge en favorit på nya skivan. Tummarna upp!
Tips, tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback