Oh, what a feeling

Godmorgon, onsdag!

Hoppas ni har sovit gott! Det har jag, vaknade 11.15 pigg och glad :) Planen för dagen är att städa upp hemma, vika tvätt och kanske plocka fram lite julpynt. Jag börjar bli sugen på glögg och julmust, kanske skulle ta en runda via butiken och handla lite sånt? Även lussebullar är en favorit, får titta efter det :)

Jag är supernöjd med mina paket som jag fick igår! Särskilt nöjd är jag med min lila klänning som blir PERFEKT till julfesten. Nog för att jag jobbar både juldagen och nyår, men det kommer väl fler tillfällen!


Den lilla lila :)
Från asos.com

Kommentarer
Postat av: emma

den var sjukt snygg! kan du inte ta ett kort o visa sen när du har den på dig?

2011-11-23 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback