Memory road

Herregud, vilken dag jag hade igår! Räknade ut nu att jag totalt reste 328 km under gårdagen, Mariehamn - Sthlm - Uppsala - Sthlm - Mariehamn. Craaazy! Allt gick nog bra, det enda som var lite synd var att jag inte hann tillbringa mer tid i Uppsala med Karin. Men jag stannar längre nästa gång, då ska jag även se till att jag får tillbringa HELA dagen i Uppsala, det blev väldigt knöligt att stanna upp i Sthlm.
Btw, när jag satt på tåget på väg till Uppsala slog det mig att jag inte har åkt den sträckan på ungefär 5 år.. Det var med blandade känslor som jag satt där och tittade ut genom fönstret när tåget åkte förbi det enorma bygget i Kista som ska bli den nya nationalarenan, Scandic Victoria Tower och lilla Knivsta som såg extra dystert ut i höstrusket. Jag tänkte tillbaka på när jag bodde i Uppsala och Michael i Upplands Väsby och alla gånger vi åkte till och från varandra med samma tåg. Fastän det var ett fruktansvärt tungt år för oss båda så lärde vi oss att uppskatta varandras sällskap och nu är jag väldigt tacksam att vi har det så bra som vi har det :)

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Kikat på TV, städat upp i köket och nu lyssnar jag på Sting i väntan på mitt spinningpass kl. 18.15. Får se vad som väntar ikväll, skulle behöva städa bilen och träffa föräldrarna så jag kanske tar en sväng dit sen? :)


En bild från tågfönstret igår innan vi rullade iväg mot Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback