When we walk in fields of gold

På blogg.se's startsida hittade jag precis ett recept på vit chokladkaka med citron.. I promise you, nästa gång jag bakar så blir det denna! Istället tröstar jag mig nu med en stor portion spagetti och köttfärssås - inte helt fel det heller ;)

Cxworx var knepigt, ungefär som Core fast snabbare! Haha, man ser nog lite rolig ut när man snabbt, snabbt hoppar mellan de olika momenten.. Folk pratade i omklädningsrummet om att det kräver ett par försök innan man hajar alla moment. 
Debbie, hakar du på nästa gång?

Näst på tur: Lunch och 'Sting - the best of 25 years'.


NOM NOM NOM!
Bild lånad från denna blogg!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Joo! :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback