Höstbukett & bordslampa

Nu när jag är ledig har jag testat en ny taktik för att få saker gjorda. Jag skriver upp i min kalender (som jag i princip alltid bär med mig, men aldrig använder!) allt som behövs göras och så bockar jag av punkterna en efter en.. Efter gårdagen kunde jag pricka av 2 ½ punkter (den halva punkten står för tvätt, har en del kvar). Men nu har jag iaf svart på vitt vad jag behöver göra, får prova veckan ut och se om det funkar :)

Jag är uppe med tuppen idag, telefonen ringer om en knapp halvtimme så det är ingen idé att försöka somna om. Kunde för övrigt absolut inte somna inatt, tror att jag låg vaken till ungefär 02.00.. Haha, jag försökte räkna får vid något skede men jag tröttnade vid 50..

Idag ska jag träffa Rosie och försöka komma ihåg att titta efter en höstbukett till hallbordet. Jag har redan funnit en superb bordslampa till samma bord, härligt när allting börjar ta form!

bild: ellos.fi

Isn't it looovely? Maria Montazami har valt ut den som en av sina favoriter hos Ellos, sa ju att jag blir mer och mer lik henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback