digster.se

Denna dag började inget vidare med både ryggont och huvudvärk. Den senare släppte under kvällen, men ryggontet har jag haft till och från sen igår kväll. Undrar om det är någon nerv som hamnat i kläm? Inte så mycket man kan göra åt det isf..

Registrerade mig ikväll på
DIGSTER.SE. Digster erbjuder färdiga playlists att lyssna på, så spelas de sedan upp via t.ex. Spotify. Kanon för mig som ändrar min spellista på Spotify hela tiden :) För er som är intresserade så hittade jag en värdekod för 6 månaders GRATIS Digster Premium, ange buzzador vid registrering!
Jag vill absolut prova Digster nästa gång jag ska ut och promenera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback