Chill out

Jag har landat hemma i soffan efter lite födelsedagsfirande hos mamma och pappa. Jag och Micke satt länge och snackade med Tony och Merlyn, de ska åka till Göteborg imorgon för vara med i ett tv-program. Kan nog inte berätta så mycket mer om vad det gäller, men det ska bli spännande att se hur det går för Tony! Ni minns väl när han vann 'Singing Bee'?

Nu ska jag kika på lite 'X-factor' US och bara chilla. Imorgon blir det tidig uppstigning!


Fröken Debbie har efterlyst fler egna bilder på min blogg, så jag börjar med denna ;) Värmeljus från Sia och Ikea.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Yey ;D he he! Mysigt.



Hmm, undrar vad det kan vara för program. När får man se det?

Postat av: Sanna

mysigt med ljus!

2011-10-26 @ 11:26:30
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback