Live to win

Ikväll har Michael och jag varit hos storebror med familj. Det var rätt roligt hur vi hamnade där just ikväll, men trevligt hade vi hursomhelst. Tog med en liten påse godis till flickorna också, det har ju precis varit Halloween!

Bokade nyss in mig på ett Cxworx-pass imorgon och ett Spinning-pass på torsdag. Jag är särskilt nyfiken på Cxworx, har märkt att det är otroligt populärt bland alla som bokar..

På onsdag åker jag till Uppsala för att hälsa på Karin och på lördag sticker jag och Michael till Stockholm för att träffa hans föräldrar. Vi sover på hotell och åker sedan hem igen på söndag för att fira Tony som fyller år. Väldigt trevlig vecka, ser fram emot allt :)



Denna bok har jag precis börjat på och den kommer säkert att få hänga med till Sverige i veckan. Någon som har läst den och vad tyckte ni isf? Märkte rätt fort att han där Andreas verkar gilla att skryta iaf..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, vilka roliga planer du har! :) Haha, boken verkar lite lätt skrytsam, vill höra hur den var sen.

2011-11-01 @ 07:57:39

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback