Home is whenever I'm with you

Tisdag har vi idag och jag är åter tillbaka på åländsk mark. Kryssningen gick bra, vi hade det otroligt bra i Stockholm och på Birka Paradise. Mycket mat, mycket dryck och väääldigt bra sällskap :) Vilket bra gäng vi är!
Dagen har tillbringats på soffan i horisontalläge; jag har avverkat Svenska Hollywoodfruar (tre avsnitt!), Bonde söker fru, Idol och lite Top Model. Imponerande, eller hur? ;)

När som helst kommer min man hem, guud vad jag har saknat honom!
.. Fast det gör jag ju hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med en lyckad kryssning! Naw, vad gulliga du och Micke är. Dejt imorgon kväll? :)

2011-09-13 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback