Hafa & äventyr

Jaha, då var det dags att uppdatera lite igen :) Hoppas att allt är bra med er, mina få men tappra läsare!

Kom nyligen innanför dörren hemma, har varit till stan en sväng och strosat runt. Både idag och imorgon är jag ledig, sen kör jag jobb i helgen. Sen är det inte så länge kvar tills Micke och jag har vintersemester :) Då drar vi upp till Sundsvall och hälsar på hans familj. Det var lääänge sen vi var där nu!

Nee, nu ska jag sysselsätta mig med lite disk här. Efter det blir det matlagning och senare ska jag förhoppningsvis iväg på en rolig sak!
Önskar er en finfin torsdag kväll 


Passar på att posa lite snyggt med en Hafa-katalog :) Yes, vi har börjat planera inför badrumsrenovering.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var då på tiden att du uppdaterade ;) Kul med badrummet!! Jag är klart för en renovering :) Ha det fint!!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback