TGIF

Åh, vad skönt med fredag! Denna vecka har Michael och jag knappt hunnit ses, så nu inväntar jag att min älskling ska sluta jobba för dagen så jag hinner få några kramar innan jag senare smiter iväg på jobb :)

Nästa helg ska vi och mina föräldrar kryssa med Birka Paradise till Stockholm tur & retur, jag vet att Micke inte har åkt med den ännu så det blir nog riktigt bra! Hoppas vi har tid att besöka spat ombord & taxfree-shoppa förstås.

Nee, nu ska jag stänga ner datorn och istället dammsuga. Tänkte bara slänga upp en bild på våra nya ljushållare som vi har fått av mamma och pappa, de fick direkt hedersplatsen vid balkongfönstret :) Så fina så!

Happy fredag allihopa


Finns
här för den som undrar, såg nu att de är på rea också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback