Waiting for a sunny day

Gomorgon, bloglovers!

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag. Det var ett tag sen jag sist uppdaterade, under tiden har jag jobbelijobbat och hjälpt till att montera en ny garderob hemma. Jag & Micke gjorde hälften av monteringen, sen tog vi hjälp av Johns svärfar. Jag är otroligt nöjd med resultatet, för nu har vi faktiskt en HALL och inte ett vardagsrum som man kliver rakt in i. Vi håller även på att städa gästrummet och när vi har fått bort resterande saker som ligger utspridda över golvet ska vi ringa en kille som ska måla taket, dra bort tapeter, spackla, tapetsera om och sist men slutligen lägga nytt golv. Oh, så fint det kommer att bli :)

Nu ska jag strax springa ner till tvättstugan med två kassar, sen blir det att spana runt på nätet efter en liten present till Michael :)
En annan sak som jag har gjort sen sist är att jag har besökt Klipp Upp för att slinga & klippa håret. Jag säger då det - de kan trolla där! Se själva:


Före min makeover..



..& såhär ser jag ut nu :)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Mycket fint!! :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback