Amazing

En lugn lördag i goda vänners lag, inte helt fel :) Jag, Camilla, Debbie och lilla Holly hann med en promenad på stan, kika i några butiker och luncha på Havtorn (där jag lyckades beställa världens största sallad, haha). När jag var "klar" med maten såg det bara ut som om jag hade tagit några tuggor på toppen. Majoriteten av salladen fick alltså följa med hem, så nu har jag en utmärkt lunchbox till imorgon!

Ikväll är det "Mello"-final också, just nu ser det ut som att det blir en lugn afton. Mamma har faktiskt bjudit över oss efter maten, men jag ska höra mig för lite mer innan vi sätter kurs någonstans :)
Jag håller faktiskt på Danny ikväll, tycker att hans låt är "Amazing", höhö.. Hans framträdande är även bättre än Loreens, fastän jag gillar henne skarpt ("My heart is refusing me" var en av mina favoriter ifjol). Men det ska bli spännande att se hur det går!

Vad gör ni andra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillade oxå Dany, fast!: jag tycker att han hade gjort shout it out loud-låten bättre!! Men Loreen var oxå bra!

Vi hade lite häng hos mig igår, så det kom kursare och Inger+Robban. Bra mix. Dock har min tv gått sönder, så vi såg på livestreaming på min dator, min rätt lilla dator.. Hehe! Men det funkade!

Trevlig söndag!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback