fiever

hahaha, vi har konstaterat på jobbet att inner circle - sweat (ni vet, a lalalala long.. osv.) är en sån äcklig låt. ischaa, iaf när Daniel på jobbet citerar texten. "looking in your big brown eye" aaaah. men det ska tydligen va eyes.. huva.

ikväll har jag febervibbar. ont i huvve, både varmt/kallt samt illamående. Micke är på repning med lite kompisar, men sen kommer han hem & tröstar miig. undrar om jag klarar av att gå på jobb imorgon i detta skick.

idag har jag fått hem mina prylar från Myrorna. & vilka skönheter sen då. betalade 105 KR FÖR HELA KALASET. det finns inte ord för hur bra pris det är. bilder kommer imorgon!

nästa vecka kommer jag heeem. åh, va skönt :) & snart är det jul. eventuellt ska jag & Micke bo på Åland under tre veckor i januari/februari då mina päron är i thailaand. det blir nice!
igår handlade jag de sista julklapparna till mina små prinsessor ^^ hihihi, Maddes klapp är min favvis.

nu har jag spanat in världens lägenhet i stan, så en heltidsanställning eller liknande på Myrorna efter årsskiftet vore inte pjåkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback