mix megapol

snällaaaa.. kan inte nån bara skicka bulltanten på de som gjort dessa låtar som tack för att jag får höra dem minst 5 ggr/dag?

scissor sisters - iiii doon't feel like daaancing, daancing
backstreet boys boys - quit playing games with myy heeart
linda sundblad - oooh faaather
mary j blige - ooone
shakira - hips don't liie
martin stenmarck - sjumilakliv
westlife - the roose
pink - who knew
bwo - chariots of fire

thanks a lot, mix megapol.
& så måste jag säga att jag stör mig jättemycket på justin timberlake med sin futuresex/lovesound tour. hur töntigt är inte det ordet? eller allt snack om att shakira är snygg & sjunger så bra. haaa.

imorgon jobbar jag, sen är jag ledig heela helgen :D LYX! måste va över en månad sen jag sist var ledig en lördag. så nu blir det "långledigt", underbart.

tappade bort mobilen inatt men hittade den igen imorse :/ usch, va otäckt sånt känns. att veta att nån möjligen sitter & fingrar på min mobil & läser massa privata saker är inte direkt ett sömnpiller.

nu ska jag kika på en rea-katalog från h&m lite närmre :)

Kommentarer
Postat av: sandy

exkjos me men mobba inte justin, han är bäst ;)

2006-12-08 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback