nostradamus

wow, sitter & lyssnar på lite av Nostradamus, min gamla musiklärare Nik Kotzev's metalopera. & vissa bitar som finns på hemsidan är faktiskt jävligt bra..! synd att han blandar powermetal med mer poppiga låtar.. hade vart ännu bättre med powermetal hela vägen i mitt tycke :)

åhåhå, va h&m frestas. meen, jag ska inte handla ännu. måste vänta tills jag vet exakt hur mycket pengar jag har kvar.. nästa vecka får jag lön igen ^^ miuhiu.

pratade med mina kollegor idag på jobbet om att jag verkligen hoppas på en heltidsanställning på Myrorna efter jul & nyår. meen det lät på dem som om de inte tror att jag kommer få det.. att jag nu äntligen är klar med min två månaders-praktik utan att få avancera till en anställning.. det svider.

inte många dagar kvar nu tills vi kommer heem, wiuwiuwiu! saknar mamma & pappa jättemycket.. & flickorna, förstås. ojoj, va roligt det ska bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback