shop, shop, shop

nu är Micke & jag hemma i Sundsvall igen. hela gårdagen gick åt till att resa.. ålfen, buss till Sthlm, en eftermiddag av shopping i Sthlm city & till sist med bussen hem. & herregyyd va mycket folk det var ute..! kändes om alla 08:or var där.. vi kunde knappt ta oss fram efter kl. 14, men innan dess hittade vi iaf lite saker :) en halvtimmes köande till provrummen på h&m var iaf inte helt förgäves..

kollade kontot igår & hallelujah! jag har fått lön :) mycket trevligt att se.
på tisdag börjar Micke jobba! åh, vill ocksåå. borde verkligen gå till arbetsförmedlingen imorgon & beklaga mig.

haha, norther kommer till wacken. jäkla children of bodom-wannabies.
& jag vill ha vinter! inte blåsippor & tussilagon, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback