hallilooo

yes, så har även jag, lilla dääni skaffat en egen blogg :) inte illa va?

jag saknar min kamera. eller egentligen inte, för den ligger på bordet bredvid mig. jag saknar min kameraladdare, så jag kan ladda üpp kameran. yesss. så får ni se hur jag ser ut :) länge sen jag tog en bild på mig själv nu.

vet inte hur många som tror det, men jag har inte mörkt hår längre. mitt hår är, humhum. halvblont/brunaktigt tyyp. jag trivs faktiskt ganska bra :) den är rätt nära min riktiga färg.

idag är jag leedig. & när jag är leedig vill jag va med Micke. så snart ska jag gå & pussa på honom ^^ hihihi.
det kommer mera.

åh, vilken söt klänning! juldagen/nyårsdress? thank you, h&m.

dressed for success

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback