saturday night fever

äntligen ledig!
idag har jag slitit som ett djur! felplacerade kläder överallt som skulle tillbaka till sin rätta plats. tur att man jobbar för frälsningsarmén - ledigt på söndagar. hihihi.

har precis ätit en supergod middag.. lasagne med sallad & rödvin. muuums. nu är jag lagom sugen på nåt sött.. kanske gå en sväng via ica?

just ja. jag måste boka frissatid :) frågan är bara om jag vågar gå till en helt ny frissa här i stan eller om jag ska fega ur & boka tid hos klipp upp hemma. hmm, tror faktiskt det blir det sistnämnda..
efter att ha sett jennys blogg med bilder på nicole richie är jag himla sugen på att göra nåt roligt med håret :) http://www.hollyscoop.com/8261/2006/11/17/nicoles-a-hit.aspx
sån där lång snedlugg är bara sååå snygg!

135759-5

som ni seer. jag har haft precis sån frilla förut!

http://www.youtube.com/watch?v=QmroaYVD_so&eurl=
tihihihi. va sööött!

trallalaaa. jag vill ha ett riktigt jobb! inte bara praktik.
men det kommer, det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback