Dress up

Vavava? Jag kollade precis igenom en H&M katalog utan att hitta nåt.......! Får gå igenom den en gång till, laaaaterrr.

Jag har köpt en klänning. Till. Hujuj, ångesten härjar. Men den var FIN, svart & väldigt nätt. & när jag tittade i kassen så hade kassörskan även lagt ner en påse
Vinter Katten! Schyst! Inte för att jag gillar salmiak, men de gick an att tugga på :) & på två dagar har jag handlat två ggr på Clas Ohlson.. Batterier, två bestickslådor, termometrar och Karlssons klister. Damn, vad skulle de göra utan mina små slantar?

Planer för ikväll är att torka av skåpen & plocka in lite kläder. Har sisådär fyra-fem lådor ståendes mitt på golvet med en massa kläder.. Haha. & så borde jag prata med pappa om vad jag ska göra med all min kurslitteratur.. Fast kanske lättare att jag har kvar den här än att släpa den till Åland. I thiiiink sooo.

Uschaa. De har ju väntat kallt väder till Valborg i Uppsala. Tuur att jag inte är en av alla som ska stå ute & frysa i år. So girls, KLÄ ER VARMT.

Idag är jag glad för Mickes skull :) Hihihih.
Nu blir det Talang 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback