Laleh

image29Jag tycker verkligen att Laleh är överskattad. Hennes sång är bara sisådär, känns inte alls speciell. Gosh. & hon är så oproffsig när hon pratar. Ungefär som en 10-åring. Sitter där & skruvar på sig & verkar mest bara besvärad. Snälla någon, lär henne hur man blir intervjuad!

Mitt glassug blev för stort igår, så jag var bara tvungen att äta lite. Okej, ganska mycket. Det straffade sig idag, fick himla ont i magen under förmiddagen. Men gott var det, mmm.

Filmkväll ikväll, Micke jobbar. Får se vad jag annars kan hitta på, börjar snart bli lite sent för banankaka.. Kanske jag borde gå en sväng till ICA? Eller Big Boy? : ) Hihih.

Imorgon ska jag uut & springa igen : ) Får se om Micke vill komma med, hoppas det blir fint väder! Vindstilla här, men storm på Åland har jag hört. Hohojaja.

'Christina Aguilera - Candyman'
Gillar egentligen inte henne, men den svänger ju, katten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback