Lights will guide you home

Trött ikväll. Hade för tredje dagen på rad kort dag i skolan.. Imorgon blir det ändring på det. Lång dag med Nina Parment, en toppenduktig säljare! Ska bli roligt :) Sen blir det långhelg! Jag skulle gärna planera in ett Ålands-besök, men jag stannar nog hemma med Micke istället. Det blir bäst så :)

Igår packade jag upp det mesta vi behöver här i lyan. Ska småningom ta mig an lite cd-skivor. Sen tror jag att jag ska bege mig till svärföräldrarna & kika på 'Topmodel'. Vi har för tillfället bara ettan, men Micke skulle få fjärrkontrollen till boxen av Sammy ikväll, då blir det andra bullar!

Laddade ner 2½ filmer igår med vårt nya, supersnabba bredband. Ikväll ska jag se 'Skruva den som Beckham'. Förväntningarna är lååga, haha.
Nee, nu måste jag upp & röra på mig innan jag somnar. Coca cola it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback