The beautiful people?

Ett av världens skummaste par:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1047917,00.html
Nästan värre än 'äckliga paret', eller hur Camilla? Rememberrrr? Haha.

Träffade min handledare imorse & pratade jobb. Flera tjejer från utbildningen har tydligen fått heltidsjobb genom sin praktik. Iaf, kändes bra att få prata av sig om Statoil med henne. Hon berömde mig för att jag lyckades skaka av mig det där med chefen så snabbt. Kändes skönt att höra : ) Skönt också att haft Mickans stöd!

image28

Uuuuusch, vilken ful bild på henne! Ooooldiiiie.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, äckliga paret hade jag glömt.

2007-04-22 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback