Julafton

Sitter & lyssnar på Steel FM, har precis ätit upp det sista av mammas alldeles underbart delikata marängtårta med banan, choklad & grädde.

Kvällen & dagen har varit mycket bra!
Paketerade in de sista klapparna imorse med pappa, vissa såg ut som om de hade hamnat mellan väldigt tunga väskor på bussarna ner..
Sen blev det massa mat & så julklapparna. Är absolut både nöjd med de jag fick & de jag gav :)

Det enda som fattas nu är ju Micke.. Saknar honom så jag kan gå i bitar. Nåväl, på onsdag får jag träffa honom!

Jäklar vad det blåser ute! Hoppas det lugnar ner sig till imorgon..
Förresten, jag hinner inte följa med till Arken imorn kväll. Vill helst hinna gå igenom packningen i lugn & ro samt umgås med familjen innan jag sticker. Sorry, sorry.

Ha nu en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback