Lactrase

Så var det då den andra advent. Det är 10 dagar kvar tills jag åker iväg. 39 dagar tills vi åker iväg :) Fan vad gött det ska bli! Kanske man borde julstöka lite ikväll? Lussekatter borde man ju fixa :)

Fick Lactrasetabletter av svärmor häromdagen, funderar på att pröva dem ikväll med lite hederlig risgrynsgröt :) Hoppas på det bästa!
Satt precis & funderade på vilken hemsida som är bäst att beställa böcker ifrån.. Precis då kom en reklam på TV för adlibris.com.. Nej, tror jag ska fundera lite först.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag handlar alltid på bokus, men så har jag fri frakt för att jag är student också :P men bokus är bra!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback