Mycket på G

Fredag kväll. Inget jobb, inget party. Funderade på att dra iväg med Micke tidigare, men damen blev lite trött efter ett besök i Birsta & byte av batteriladdare.. Nu är det dags att det ordnar sig med kameran..!

Julfirande på jobbet idag, riktigt trevligt! Har inte ätit något sedan runt 14-tiden.. Så mätt var jag, haha!
Mycket spännande som händer framöver.. Sthlm om 5 dagar, Thailand om 34 dagar & kort efter det förmodligen ytterligare festligheter!
Jobb på nyår känns absolut okej. Bara skönt att slippa stressen tycker jag.

Efter resan blir det antingen ny soffa, en välbehövd lappis eller vidare funderingar kring bilbyte.. Många val!
Precis en sån
här soffa, fast i lite mörkare färg, skulle jag vilja ha; snygg, rymlig & ser dessutom oerhört mysig ut.

Håll tummarna för att det blir lite bilder imorn!

Kommentarer
Postat av: jessica

de har fina sånna soffor på boom i birsta! jag har ungefär en såndär fast i blått. och angående burktrubblet så kan du sticka under en kniv lixom under locket, så det kommer in i lite luft. brukar hjälpa!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback