Destination unknown

Svärfar hjälper oss att försöka hitta en bil. För nu när vi flyttar till vårt nya plejs så börjar det bli lite väl långt för mig att cykla till & från jobbet.. iaf när jag jobbar natt. Så en bil vore faktiskt strålande.. Konsten med Blocket är att man inte bara kan kika där nån gång per dag - nej, man måste verkligen gå in där minimum 10-15 ggr varje dag & snoka igenom allt nytt. Annars missar man verkligen allt.

Man får fram förvånansvärt mycket om man söker på "Åland" på Blocket. Yes, I've got lots to do.
Jag vill se en massa nya filmer som nyss dykt upp på bio, fanfanfan att inte mitt DC funkar.

Alex Gaudino - Destination Calabria
Diggar låten.. Iiiinte videon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback