That's the sound of peace

image43Varför hamnar jag alltid i lägenheter under brudar som gillar hiphop & rnb? Andra gången på rad nu.. Egentligen är det ju skitsamma, för om en halv månad så blir det ändring på det! Nu vet ni det tjejer, planera musiken väl om jag är med på förfesten :) Haha!

Shit, jag skulle LÄTT kunna byta outfit med vemsomhelst av brudarna till höger :) Snacka om att vara ett band med bra klädsmak!
-------->

Idag har jag lämnat in papper till nya hyresvärden, handlat (2 ggr!), stämt träff med min lärare från butikssäljarutbildningen & skrivit under ett papper, växlat pengar & framför allt köpt nya skor. De är skitsnygga; rosa med en litenliten klack. & hur bra var inte priset - 100 kr!

HAHAHAHA, när jag kollade Sandys blogg kom jag & tänka på en sak som pappa en gång sa till en kvinnlig bekant..

P: Nämen, jag ser att du väntar barn! Grattis!
K: Tack, det stämmer! Jag är i andra veckan..

Grattis alla som ska se Metallica på Stadion ikväll.. Verkar bli fint väder.. Usch, om man bara hade fått tag i en biljett. Billigt. Knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback