Ny frisyr?

Jag sitter & funderar på om jag ska boka en tid på Klipp Upp för klipp + färg eller inte. Det var ju verkligen länge sen jag färgade håret, men jag tror faktiskt att jag skulle vilja satsa på lite slingor. Gärna ljusa. & så vore det coolt att satsa på långlugg också. Ja, ungefär såhär. Eller såhär.

Annars då? Fullt upp hela dagen med att hyra ut lägenheten. Ikväll är Micke på jobb, både han & jag lägger ju oss så sent numera, så jag ska sitta uppe & vänta på honom. Funderar ev. på att lägga igång en rulle. Har 'Oceans' filmerna på datorn, men man kanske borde ladda ner..? Moaha. & snacks? Tror jag ska köra på sill & nypotatis ikväll..

Jag ringde precis mamma & pappa & vilken överraskning jag fick när jag hörde att de var hos min moster + hennes man i Wira bruk. Myyyysigt!

Kommentarer
Postat av: emma

ah, jag bor nästan i wira bruk, det är nära åkersberga=)

2007-06-22 @ 09:28:26
Postat av: Camilla

Det är så bra att du alltid länkar till sidor =) Trevlig midsommar!

2007-06-22 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback