Sjung om studentens lyckliga da'r

image40Uuunderbart väder hela veckan! Tror fan att det var varmast i Sverige här idag, kl. 17 hade vi 24 grader i skuggan. Studentdags idag då. Man kände sig som en grillad kyckling när vi stod där ute på gatan & väntade på att Ante, Lina & Jonas skulle komma utspringandes. Efter rosutdelning blev det filmning av alla lastbilar som åkte runt med skrikande studenter på flaken. Hahaha, fan va vissa ska må dåligt imorgon..
Världens äckligaste skalbaggeliknande kryp kom & satt sig på bänken bredvid mig & Micke. Sen flög den & satt sig i Mickes kusins hår. Stackars henne!

Great news, folks! Jag & Micke har fått den där lägenheten jag tidigare skrivit om. Inflyttningen är i början av augusti, åhåhåh mamma blev såå glad när jag berättade :)! Med den lyan kan päronen luuugnt sova hos oss! Funchristmas! (härmar Emma..)

Imorgon blire jobb igen. Känns bra.
Nu har jag fått iväg ett viktigt mail :) Dags att krypa till kojs.

Kommentarer
Postat av: emma

grattis daniela! vad kul , då kan vi äntligen komma o hälsa på. o funchristmas, ja, det är ett bra uttryck.

2007-06-08 @ 19:04:48

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback