Filmkväll

I fredags var jag & Micke med hans bandpolare på filmkväll. Vi kollade på Talladega nights, & gissa om jag blev besviken! Jag hade ju tidigare sett Will Ferrell på Jay Leno show, där han satt & snackade om den & så var den ju så kass! Tilläggas bör att Sascha Cohen var med, & han är ju skitkul!

Igår sökte jag jobb på ICA Maxi, som ska öppna lite utanför stan.. Både på livsmedels- och specialsidan, där de har media, elprodukter etc. Vecka 12 ska jag praktisera på Statoil i Bredsand, 10 min från Sundsvall. Det kommer bli jäätteroligt, ser fram emot det : ) Bra mycket bättre än Willy's!
Haha, ser på monster.se att de letar efter en ny Fröken Sverige.. Vem intresserar sig för det längre?

Nu ska jag, Micke & Maud iväg & kolla soffa. Imorgon får vi flytta iiiin :D Hihi!
Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback