Sådärja

Nu börjar det likna nåt! Tror jag är klar nu! You've officially been pimped.. På tal om pimp, Tony & Merlyn var i Stockholm igår & kollade Snoop & Diddy, jag undrar ifall det var nåt att hänga i julgranen?..

Här har vi anledningen till att jag är drygt 250 spänn fattigare idag. Menmen, ska man köpa balsam så ska man.. & så råkar faktiskt Kerastases produkter va tokbra.. Once you pop you can't stop liksom. & så föll jag för den excellenta servicen. Haha, jag tror att man tänker mycket mer på sånt när man pluggar till butikssäljare än man annars skulle göra..

Snart slutar Micke. Nu ska jag ringa pappa. Snacka om att man får hemlängtan när man hör hur mycket lilla Madde börjat prata.. Hihih, det får bli en Ålands-trip snart tror jag. Ska se efter vilken helg jag kan offra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback