Bland dataskärmar & vitrinskåp

Haha, okejokejokej. Nu vet jag att det är 20 som gäller för starksprit på Alko. Bra att jag skrev det tror jag, annars hade jag väl fortsatt tro det :)

Igår handlade Micke & jag för 5000 (!) spänn tillsammans. Han köpte en ny dataskärm, för den han har ryms egentligen inte på databordet. & jag köpte ett vitrinskåp, tror att jag har bloggat om det tidigare.. Min händige man satte ihop nästan hela igår, nu återstår bara dörrarna som jag hade tänkt fixa.. & sen ska det upp!
Köpte även en vit blomkruka, exakt likadan som den jag har sen tidigare från Ikea.. Hoh, vart jätteglad när jag såg såna vid utgången, då jag trott att de utgått ur sortimentet. Så idag ska jag ner på stan & handla blommor, har jag tänkt :)

Vi lämnade tillbaka tavlan till Duka Home också. Fick pengarna tillbaka & mycket god service. Perfekt, så ska det va!

Haha, nu kom det H&M reklam på MTV. Ska nog gå dit en sväng idag. & Zara.. & Myrorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback