Cheek to cheek

Dags igen att ställa om dygnet. Från morgon- till kvällspass. Ska bli spännande att prova jobba helt ensam! Hoppas på det bästa (:

28 juni - 1 juli är bokat. För er som inte hajar.. TUSKA 07!!!11
Children of Bodom & Dragonforce i centrala Helsinki tillsammans med pappa & Micke! Kan inte bli bättre.

Friskare nu. Dock är jag fortfarande lite täppt i näsan.. Men allt halsont är iaf borta. Muy muy bien.

Hahahaha, jag måste få skratta av mig lite:
För det första. "Åland - 6000 öar & en sjutusan till sommar." Eeeehm. Gör om & gör rätt.. Gällande radioreklamer så finns det inte många som slår Klippupps (hahaha, SÄMST!), Sparhallens, Zic-Zac's.. & varför inte Byggvaruhusets? Sorry, papsen.
För det andra. Alla jääkla reklamer på Eurosport för Swivel Sweeper.. Deras förklaringar om att det tar sååå stooor plaaats med en vanlig dammsugare. DÅ HAR MAN LITEN LYA. & så kan man ju självfallet inte plocka upp hundhår, ritstift & chips med handen..? Sen att "dammsugaren" för övrigt verkar väldigt liten & därför troligen måste bytas ofta har de glömt att nämna..

Studenten i helgen, men jag kommer inte hem.. Så ni vet. Jobbelijobbjobb. Tror att det blir jobb på midsommar med..
Hey, morbror är med i senaste Xit! Coolt. Nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback