En oväntad vändning

Till idag fick vi på utbildningen i uppgift att förbereda ett föredrag på 5 min. Inte så populärt hos alla kanske, men det gick an iaf. Personligen gick det mycket bättre än väntat, jag avskyr nämligen att ställa mig upp & tala inför en grupp. Jag har absolut inga problem att sitta & prata.. Men så fort man står upp ökar pulsen & jag blir nervös. Lite konstigt, faktiskt. Tilläggas bör att jag pratade om Åland också. 5 min om Åland är ingen konst :) Haha.

Även idag efter skolan blev det stressigt. Micke & jag gick en sväng på stan, sedan hem & vila lite, iväg till ICA & hämta brev, till svärföräldrarna på middag & hem igen. Vi skulle fira Mickes polare Jonas födelsedag, men gah. Jag blev så illamående efter EN cider. Some kind of record. Anyway, grabbarna fick kila iväg till krogen utan mig bara. Inte så mycket man kan göra nåt åt.

Imorgon ska vi till stan. Jonas ska ta hål i öronen, Micke funderar också på det. Jag blev själv tveksam.. Kanske jag borde passa på & fixa nåt till på höger öra?.. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback