Såja

Idag & igår har jag varit ledig. Praktiserade onsdag, torsdag, fredag & lördag. Ojoj, iförrgår satte jag personligt rekord i sovande inpå nästkommande dag. Jag & Micke sov från 5.15 till 16.00 PÅ EFTERMIDDAGEN! My gooood. Med mina knappa 11 timmars sömn höll jag alltså på att försova mig. Helt galet.

Nu har jag läst klart
Magdalena Graafs bok. Den var extremt svår att slita sig ifrån, mycket bra med andra ord. & så har jag mumsat i mig det sista på en Schweizernötsplatta som köptes från City Gross för ynka 10 kr. That's low. Men inte lika lågt som Gloocalneet.

Steg upp 8 imorse för att tvätta skjortor till jobbet. Märkte när de var färdigtvättade att jag hade tagit fel på tvätttiderna; att min tvättid egentligen börjar om 15 minuter. Både bra & dåligt med det.. Behöver min sömn, men har även mycket att tvätta.

Grannens tax sitter ensam hemma & gnyr. Stackaren. Jag skulle inte ha nåt emot att gå ut med den en sväng idag, varmt & skönt ute. Dessutom ska jag ändå till stan så.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback