Media Markt

image60image59Sen kväll med Wikström. Åter igen :) Alltid lika svårt att lägga sig i tid!

Dagen har varit lång men bra med såväl tvättning som besök i Birsta. Nytta & nöje. Jobbar natt imorgon & på fredag, men nu har vi fixat lite mat till kylen inför helgen iaf!
Var in på Media Markt & nya Elgiganten för första gången idag. Vart helt paff när jag såg utbudet av bärbara datorer på MM, fanns ju
hur många som helst! Känns spännande med ev. ny dator snart!

Peter Antoine på reklamskyltar? NEJ TACK.
Bert Karlsson på reklamskyltar? NEJ TACK.
Lika illa tycker iaf jag.

Jag ska härmas lite & skriva upp vad jag önskar mig i julklapp! (Även om jag inte vill ha några klappar i år, med tanke på resan.. men ändååå):
Strykjärn
Dammsugare
En smal byrå till hallen

Kort & bra :)

Kommentarer
Postat av: jessica

känns som att en dammsugare är en bra sak att önska sig :P


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback