Spegel, spegel på väggen där

Det blev en mycket bra dag ute i Birsta :) Haha, av rädsla för impulsköp så vågade jag knappt titta in i Tiger of Sweden butiken.. Besökte dock Din Sko, Ecco & Bianco, men utan resultat. Är väl medveten om att jag behöver ett par snygga pumps! (& eg. ett par värmande stövlar..)

Blev lite shopping på IKEA; skohorn, två
speglar, värmeljus & galgar. Kamerabatteriladdaren glömde jag totalt bort (eller förträngde), så det får bli en annan dag.

Svärföräldrarna har köpt två skitsnygga soffor. Mörkgråa, mjuka & alldeles jättesköna.. Skulle mycket väl kunna somna i nån av dem! Eller köpa en likadan till mig & Micke.

En rolig sak till; på väg in till Birsta City kom en sån här krabat trippandes förbi mig! Hur söt som helst, verkligen! Har fortfarande svårt att smälta den som bodde på Alnö.. :) Hihih.

Nu ska jag kika vidare efter lägenhet innan Idol. Amanda, Andreas eller Mattias borde verkligen ryka ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback