7 åländska mongon

Hahaha, öhm. Nu försökte jag logga in på min blogg, sen komma på mitt lösenord & i all hast bytte jag tydligen lösenord på nån annans blogg :D Haha.

Gårdagen var nice. Idol, cider&vin, Indigo, Arken. Träffade Sandy & Jenny också, himla nice! Roligast var den där bilincidenten med 7 åländska mongon & killen som stod & spanade på Sandy lääääänge för att sen lägga in en stöt, packad som få (Micke såg allt ;)) Hahahaha, tror jag fällde en tår också.

Kom nyligen hem från The Black Cat, suttit där & fikat med Camilla. Gud, jag märker att jag inte alls har nån pejl längre på nåt utanför S-vall. Hahaha, kanske man borde ta en tur ner snart, via Örebro, Stockholm & slutligen Åland? Sounds nice.

Middagsförberedelser på gång här. Ikväll hoppas jag få träffa flickorna, tomorrow åker vi heeem. Sad but true. & jag ska försöka lägga in lite bilder snart på vår våran fancy appartment. Lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback